11 nov. 2010

interviu

any12pollo: buna pot sa te deranjezi cateva minute pentru ati lua un interviu?
Martinas Gianina: da sigur
any12pollo: as dori sa stiu daca pot sa te intreb orice, si mi-ar face placere sa raspunzi cu sinceritate la intrebari
Martinas Gianina: bineinteles
any12pollo: presupun ca putem incepe?
Martinas Gianina: da
any12pollo: as dori sa-mi spui cateva informatii generale despre tine
Martinas Gianina: SI ANUME CE TE-AR INTERESA?
any12pollo: mar intersa cati ani ai, cum te numesti, unde te-ai nascut si unde locuiesti?
Martinas Gianina: ma numesc martinas gianina, am 18 ani si locuiesc in oradea\
any12pollo: tot in oradea te-ai nascut?
Martinas Gianina: nu m-am nascut in iasi
any12pollo: frumos oras si cum de te-ai gandit sa vii la oradae?
Martinas Gianina: am vrut sa cunosc o alta zona a romaniei
any12pollo: si cu ce anume te ocupi aici in oradea?
Martinas Gianina: cu scoala
any12pollo: si la ce scoala esti?
Martinas Gianina: colegiul tehnic constantin brancusi
any12pollo: iti place aci la noi in judeti si-n oras?
Martinas Gianina: da sigur ca imi place
any12pollo: si nu iti este dor de cei de acasa?
Martinas Gianina: ba dar ii vad destul de des
any12pollo: mergi regulat acasa la parintii tai?
Martinas Gianina: da in vacante
any12pollo: iti multumesc ca pentru interviu
any12pollo: la revedere
Martinas Gianina is typing a message.
Martinas Gianina: ceau

Niciun comentariu: